Tingeling

Tingeling er en avdeling tilpasset de aller minste barna i barnehagen. Til sammen har vi plass til 10 barn i alderen 0 -3 år.

Vårt viktigste mål er at barna skal oppleve trygge og gode dager, der et godt samspill med de andre barna og de voksne på avdelingen er i fokus. Vi legger stor vekt på trygghet og omsorg i hverdagen, dette er viktige verdier i alle hverdagssituasjoner for oss. I alt fra levering om morgenen, stellesituasjoner, måltider og ikke minst i den verdifulle leken er trygghet og god omsorg kombinert med å sette av tid viktig for at barna skal utvikle seg videre og være glade og aktive barn! Vi er opptatt av å se og anerkjenne hvert enkelt barn og vi griper øyeblikkene i hverdagen. I løpet av uka prøver vi å legge opp til varierte aktiviteter både ute og inne, vi jobber med ulike temaer, og for å formidle temaer til ungene bruker vi både sang, drama, samtale, formingsaktiviteter, bilder og sanseinntrykk.

Bilder fra avdelingen vår: